Noty prawne i warunki korzystania z naszej witryny

Polityka Prywatności RODO

Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016r.

1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? Administratorem, czyli podmiotem wykorzystującym i przechowującym Twoje dane osobowe jest Przedsiębiorstwo Odlewniczo-Handlowe Auto Tip-Top sp. z o.o., Komornicka 124, 42-200 Częstochowa, NIP 9490015320 (zwanym dalej "ATT" lub "My"), czyli właściciel i operator witryn internetowych na domenie https://www.autotiptop.com.pl/.

2. Jak uzyskać szczegółowe informacje w / s przetwarzania Twoich danych osobowych? W celu weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia danych osobowych należy skontaktować się z nami.
Udostępniamy dwie poniższe możliwości kontaktu:

  • Elektronicznie: felgi@autotiptop.com.pl
  • Listownie: Przedsiębiorstwo Odlewniczo-Handlowe Auto Tip-Top sp. z o.o., Komornicka 124, 42-200 Częstochowa, z dopiskiem ADO.

3. W jaki sposób pozyskujemy Twoje dane osobowe? Otrzymujemy je w formie elektronicznej, za pośrednictwem formularzy na naszych stronach internetowych oraz poczty email, gdy kontaktujesz się z nami. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, również z bazy CEIDG.

4. Kiedy i jakie dane osobowe powinieneś nam podawać? W przypadku kontaktu drogą elektroniczną jedynie w celach informacyjnych, jesteś zobowiązany do udostępnienia następujących danych:

  • imię, nazwisko lub pseudonim
  • adres email.

W przypadku realizacji umowy, usługi, zamówienia lub transakcji jesteś zobowiązany do udostępnienia danych w postaci:

  • imię, nazwisko
  • pełne dane adresowe
  • telefon kontaktowy
  • adres email.

5. W jakim celu przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe? Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne w poniższym zakresie:

  • obsługi zgłoszeń - w formie elektronicznej lub papierowej
  • prowadzenia korespondencji - w formie elektronicznej lub papierowej
  • realizacji zamówień lub usług - w formie elektronicznej i papierowej
  • rejestrowania transakcji - w formie elektronicznej i papierowej
  • windykacji należności - w formie elektronicznej i papierowej
  • prowadzenia analiz statystycznych - w formie elektronicznej lub papierowej
  • archiwizacji danych - w formie elektronicznej i papierowej
  • marketingu bezpośredniego - dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.

Forma elektroniczna oznacza przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych w postaci elektronicznej, na serwerach oraz nośnikach pamięci (np. dyskach twardych), przez osoby upoważnione w tym zakresie.
Forma papierowa oznacza dokumenty wydrukowane na papierze, takie jak np. imienne dokumenty sprzedaży, listy przewozowe, etykiety adresowe, monity dotyczące zaległych płatności oraz inne, na których niezbędne jest umieszczenie Twoich danych osobowych w zakresie realizacji umowy, usługi, zamówienia lub transakcji.

6. Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych? Gwarantujemy Tobie wszystkie prawa wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, obejmującego zakres:

  • dostępu do Twoich danych
  • możliwości sprostowania lub usunięcia Twoich danych
  • ograniczenia przetwarzania Twoich danych
  • przenoszenia Twoich danych
  • niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i profilowaniu Twoich danych
  • wyrażenie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych

Możesz skorzystać z powyższych uprawnień, gdy zażądasz: dokonania zmiany w Twoich niekompletnych lub nieprawidłowych danych usunięcia Twoich danych, aby nie były dostępne dla nas i ponownie przetwarzane w celach, dla których zostały zgromadzone ograniczenia przetwarzania Twoich danych, gdy stwierdzisz ich nieprawidłowość lub przetwarzanie niezgodnie z przeznaczeniem, do momentu, aż wyjaśnimy wszelkie nieprawidłowości i jeśli nie zechcesz usunąć Twoich danych przeniesienia Twoich danych na podstawie zgody lub umowy zawartej z Tobą wyrażenia sprzeciwu w/s nieprawidłowego przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych, w postaci wniesienia skargi do organu nadrzędnego, czyli UODO.

7. Komu i dlaczego udostępniamy Twoje dane osobowe? Twoje dane osobowe są przez nas udostępniane jedynie podmiotom wspierającym nas w zakresie realizacji umowy, usługi, zamówienia lub transakcji (jak np. firma przewozowa, poczta, bank). Dodatkowo, istnieje możliwość udostępnienia Twoich danych uprawnionym organom publicznym odpowiedzialnym za kwestie nadużyć lub oszustwa (np. kontrola skarbowa). Nie przekazujemy i nie zamierzamy przekazywać danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani do organizacji międzynarodowych.

8. Kiedy i jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe? Twoje dane osobowe są przez nas przechowywane w trakcie przesyłania informacji lub oferty oraz realizacji umowy, usługi, zamówienia lub transakcji, a także po ich zakończeniu w celu:

  • przeprowadzenia obowiązków wynikających z przepisów prawa w zakresie podatkowym, rachunkowym lub innym
  • dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z wykonaniem umowy, usługi, zamówienia lub transakcji
  • archiwizacji i prowadzenia statystyk

Twoje dane osobowe są przechowywane w formie elektronicznej lub/i papierowej, maksymalnie do 10 lat od chwili zakończenia umowy, usługi, zamówienia lub transakcji. Po upływie tego okresu są trwale usuwane przez osoby uprawnione zgodnie z obowiązującą procedurą.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany niniejszej Polityki Prywatności poprzez jej publikację na stronie internetowej.

Polityka plików Cookies

Niniejsza Polityka dotyczy plików cookies i odnosi się do stron internetowych, których administratorem jest Przedsiębiorstwo Odlewniczo-Handlowe Auto Tip-Top sp. z o.o., Komornicka 124, 42-200 Częstochowa, NIP 9490015320 (zwanym dalej "ATT").

1. Definicja plików cookies i innych podobnych technologii. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") to informacje zapisywane przez serwery ATT lub przez serwery firm partnerskich na urządzeniu końcowym użytkownika, które mogą zostać odczytane przez serwery, przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego. Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikatowy identyfikator. W niniejszej polityce, informacje dotyczące plików cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach serwisów internetowych i aplikacji mobilnych ATT.

2. Podmioty umieszczające pliki cookies związane z użytkowaniem serwisów internetowych i aplikacji mobilnych ATT. Podmiotami zamieszczającymi informacje w formie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika podczas użytkowania serwisów internetowych i aplikacji mobilnych ATT oraz uzyskującymi do nich dostęp są: Przedsiębiorstwo Odlewniczo-Handlowe Auto Tip-Top sp. z o.o., Komornicka 124, 42-200 Częstochowa, NIP 9490015320 oraz firmy partnerskie, współtworzące serwisy internetowe i aplikacje mobilne ATT - są to w szczególności firmy takie jak Google czy Facebook.

3. Cele tworzenia plików cookies związanych z użytkowaniem serwisów internetowych i aplikacji mobilnych ATT. ATT lub firmy partnerskie umieszczają pliki cookies na urządzeniach końcowych użytkownika podczas korzystania z serwisów internetowych i aplikacji mobilnych ATT w celu: dostosowania zawartości serwisów internetowych i aplikacji mobilnych ATT do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z tych usług; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego lub aplikacji mobilnej i odpowiednio wyświetlić treść, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych i aplikacji mobilnych ATT, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego lub aplikacji mobilnej, dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań, tworzenia statystyk oglądalności serwisów internetowych lub aplikacji mobilnych ATT, zapisywania i analizowania statystyk między innymi Google Analytics i Google AdWords. Pliki cookies zapisywane przez ATT lub firmy partnerskie na urządzeniu końcowym użytkownika nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.

4. Zarządzanie plikami cookies. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies umieszczone na jego urządzeniu końcowym za pomocą opcji dostępnych w jego przeglądarce internetowej. Dostępne przeglądarki internetowe w ustawieniach początkowych (domyślnych) akceptują tworzenie plików cookies na urządzeniu użytkownika. Każdy użytkownik może jednak sprzeciwić się umieszczaniu plików cookies na jego urządzeniu końcowym. Co do zasady, by zmienić te ustawienia, należy skorzystać z opcji wyłączenia mechanizmu plików cookies w danej przeglądarce internetowej, zarówno na komputerach, telefonach komórkowych, tabletach jak i innych urządzeniach pozwalających na przeglądanie stron internetowych. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Usunięcie lub zablokowanie możliwości tworzenia plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika może doprowadzić do utraty możliwości korzystania z istotnych funkcjonalności serwisów internetowych i aplikacji mobilnych ATT.

Art. 32c pkt. 2 Ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo Atomowe...

Działając zgodnie z wymaganiami określonymi w Art. 32c pkt. 2 Ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo Atomowe (tekst jednolity Dz.U. 2019, poz. 1792 oraz z 2020r. poz. 284) informujemy, iż w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie odnotowano wpływu prowadzonej działalności na zdrowie ludzi i środowisko. Nie wystąpiły również uwolnienia substancji promieniotwórczych do środowiska w związku z prowadzoną działalnością.